ПН-ПТ: 10:00 - 20:00
СБ-НД: 10:00 - 18:00

ВІДПРАВКА ДЕНЬ В ДЕНЬ ДО 14.00

Кошик порожній!

Бренд Quechua. Історія, розвиток та сучасність

Бренд Quechua. Історія, розвиток та сучасність

12.01.2017

Історія

Бренд Quechua з'явився на світ в 1997 році у Франції. Все почалося в містечку Салланш, де невелика компанія ентузіастів взялася за розробку продукції для активного відпочинку. Менш ніж через рік, а саме навесні 98-го компанія представила свою першу лінійку. Туди увійшла продукція для гірського туризму, альпінізму, гірськолижного спорту та кемпінгу. Реалізацію даної продукції проводили в мережі роздрібних магазинів Декатлон.

З самого початку творці бренду визначили три основних критерії в своїй роботі:

  • Продукція повинна бути сучасною і технологічно прогресивною
  • Продукція Quechua повинна бути доступною
  • Всі вироби бренду Quechua зобов'язані бути екологічно чистими


Розвиток

Після впровадження цих ідей в життя, бренд показав різку динаміку зростання. Вже через 5 років в 2002 році Quechua потрапили в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку на природі.

Слідом за такими успіхами бренд став упізнаваним і почав привертати увагу знаменитостей.

У 2006 році бренд Quechua представив намет 2 seconds tent з яким переміг в міжнародному конкурсі дизайну IF Design Awards. Ця інноваційна розробка дозволяла зібрати намет «в повітрі» за 2 секунди.



Після цього були нові моделі наметів і спорядження, які також стали популярними.

У 2007 році Quechua виповнилося 10 років. В цьому ж році компанія представила новий бренд Wedze, який спеціалізується на продукції для гірськолижного спорту.

Сучасність

Головний офіс і центр розробки прототипів продукції розташовується біля підніжжя гори Монблан. Тут проектується, розробляються і тестуються зразки всієї продукції. До того ж, центр дизайну можна відвідувати всім бажаючим хто хоче побачити процес створення продуктів Quechua, Wedze, Simond.

Quechua як і раніше входить в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку (по товарообігу). У лінійці компанії представлені взуття, одяг, посуд, різне спорядження.



ХІТ ПРОДАЖІВ

Історія

Бренд Quechua з'явився на світ в 1997 році у Франції. Все почалося в містечку Салланш, де невелика компанія ентузіастів взялася за розробку продукції для активного відпочинку. Менш ніж через рік, а саме навесні 98-го компанія представила свою першу лінійку. Туди увійшла продукція для гірського туризму, альпінізму, гірськолижного спорту та кемпінгу. Реалізацію даної продукції проводили в мережі роздрібних магазинів Декатлон.

З самого початку творці бренду визначили три основних критерії в своїй роботі:

  • Продукція повинна бути сучасною і технологічно прогресивною
  • Продукція Quechua повинна бути доступною
  • Всі вироби бренду Quechua зобов'язані бути екологічно чистими


Розвиток

Після впровадження цих ідей в життя, бренд показав різку динаміку зростання. Вже через 5 років в 2002 році Quechua потрапили в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку на природі.

Слідом за такими успіхами бренд став упізнаваним і почав привертати увагу знаменитостей.

У 2006 році бренд Quechua представив намет 2 seconds tent з яким переміг в міжнародному конкурсі дизайну IF Design Awards. Ця інноваційна розробка дозволяла зібрати намет «в повітрі» за 2 секунди.



Після цього були нові моделі наметів і спорядження, які також стали популярними.

У 2007 році Quechua виповнилося 10 років. В цьому ж році компанія представила новий бренд Wedze, який спеціалізується на продукції для гірськолижного спорту.

Сучасність

Головний офіс і центр розробки прототипів продукції розташовується біля підніжжя гори Монблан. Тут проектується, розробляються і тестуються зразки всієї продукції. До того ж, центр дизайну можна відвідувати всім бажаючим хто хоче побачити процес створення продуктів Quechua, Wedze, Simond.

Quechua як і раніше входить в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку (по товарообігу). У лінійці компанії представлені взуття, одяг, посуд, різне спорядження.



1 100 грн
ХІТ ПРОДАЖІВ

Історія

Бренд Quechua з'явився на світ в 1997 році у Франції. Все почалося в містечку Салланш, де невелика компанія ентузіастів взялася за розробку продукції для активного відпочинку. Менш ніж через рік, а саме навесні 98-го компанія представила свою першу лінійку. Туди увійшла продукція для гірського туризму, альпінізму, гірськолижного спорту та кемпінгу. Реалізацію даної продукції проводили в мережі роздрібних магазинів Декатлон.

З самого початку творці бренду визначили три основних критерії в своїй роботі:

  • Продукція повинна бути сучасною і технологічно прогресивною
  • Продукція Quechua повинна бути доступною
  • Всі вироби бренду Quechua зобов'язані бути екологічно чистими


Розвиток

Після впровадження цих ідей в життя, бренд показав різку динаміку зростання. Вже через 5 років в 2002 році Quechua потрапили в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку на природі.

Слідом за такими успіхами бренд став упізнаваним і почав привертати увагу знаменитостей.

У 2006 році бренд Quechua представив намет 2 seconds tent з яким переміг в міжнародному конкурсі дизайну IF Design Awards. Ця інноваційна розробка дозволяла зібрати намет «в повітрі» за 2 секунди.



Після цього були нові моделі наметів і спорядження, які також стали популярними.

У 2007 році Quechua виповнилося 10 років. В цьому ж році компанія представила новий бренд Wedze, який спеціалізується на продукції для гірськолижного спорту.

Сучасність

Головний офіс і центр розробки прототипів продукції розташовується біля підніжжя гори Монблан. Тут проектується, розробляються і тестуються зразки всієї продукції. До того ж, центр дизайну можна відвідувати всім бажаючим хто хоче побачити процес створення продуктів Quechua, Wedze, Simond.

Quechua як і раніше входить в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку (по товарообігу). У лінійці компанії представлені взуття, одяг, посуд, різне спорядження.



0 грн
ХІТ ПРОДАЖІВ

Історія

Бренд Quechua з'явився на світ в 1997 році у Франції. Все почалося в містечку Салланш, де невелика компанія ентузіастів взялася за розробку продукції для активного відпочинку. Менш ніж через рік, а саме навесні 98-го компанія представила свою першу лінійку. Туди увійшла продукція для гірського туризму, альпінізму, гірськолижного спорту та кемпінгу. Реалізацію даної продукції проводили в мережі роздрібних магазинів Декатлон.

З самого початку творці бренду визначили три основних критерії в своїй роботі:

  • Продукція повинна бути сучасною і технологічно прогресивною
  • Продукція Quechua повинна бути доступною
  • Всі вироби бренду Quechua зобов'язані бути екологічно чистими


Розвиток

Після впровадження цих ідей в життя, бренд показав різку динаміку зростання. Вже через 5 років в 2002 році Quechua потрапили в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку на природі.

Слідом за такими успіхами бренд став упізнаваним і почав привертати увагу знаменитостей.

У 2006 році бренд Quechua представив намет 2 seconds tent з яким переміг в міжнародному конкурсі дизайну IF Design Awards. Ця інноваційна розробка дозволяла зібрати намет «в повітрі» за 2 секунди.



Після цього були нові моделі наметів і спорядження, які також стали популярними.

У 2007 році Quechua виповнилося 10 років. В цьому ж році компанія представила новий бренд Wedze, який спеціалізується на продукції для гірськолижного спорту.

Сучасність

Головний офіс і центр розробки прототипів продукції розташовується біля підніжжя гори Монблан. Тут проектується, розробляються і тестуються зразки всієї продукції. До того ж, центр дизайну можна відвідувати всім бажаючим хто хоче побачити процес створення продуктів Quechua, Wedze, Simond.

Quechua як і раніше входить в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку (по товарообігу). У лінійці компанії представлені взуття, одяг, посуд, різне спорядження.



1 729 грн
ПРОДАНО
-16%

Історія

Бренд Quechua з'явився на світ в 1997 році у Франції. Все почалося в містечку Салланш, де невелика компанія ентузіастів взялася за розробку продукції для активного відпочинку. Менш ніж через рік, а саме навесні 98-го компанія представила свою першу лінійку. Туди увійшла продукція для гірського туризму, альпінізму, гірськолижного спорту та кемпінгу. Реалізацію даної продукції проводили в мережі роздрібних магазинів Декатлон.

З самого початку творці бренду визначили три основних критерії в своїй роботі:

  • Продукція повинна бути сучасною і технологічно прогресивною
  • Продукція Quechua повинна бути доступною
  • Всі вироби бренду Quechua зобов'язані бути екологічно чистими


Розвиток

Після впровадження цих ідей в життя, бренд показав різку динаміку зростання. Вже через 5 років в 2002 році Quechua потрапили в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку на природі.

Слідом за такими успіхами бренд став упізнаваним і почав привертати увагу знаменитостей.

У 2006 році бренд Quechua представив намет 2 seconds tent з яким переміг в міжнародному конкурсі дизайну IF Design Awards. Ця інноваційна розробка дозволяла зібрати намет «в повітрі» за 2 секунди.



Після цього були нові моделі наметів і спорядження, які також стали популярними.

У 2007 році Quechua виповнилося 10 років. В цьому ж році компанія представила новий бренд Wedze, який спеціалізується на продукції для гірськолижного спорту.

Сучасність

Головний офіс і центр розробки прототипів продукції розташовується біля підніжжя гори Монблан. Тут проектується, розробляються і тестуються зразки всієї продукції. До того ж, центр дизайну можна відвідувати всім бажаючим хто хоче побачити процес створення продуктів Quechua, Wedze, Simond.

Quechua як і раніше входить в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку (по товарообігу). У лінійці компанії представлені взуття, одяг, посуд, різне спорядження.



1 885 грн 1 589 грн

Історія

Бренд Quechua з'явився на світ в 1997 році у Франції. Все почалося в містечку Салланш, де невелика компанія ентузіастів взялася за розробку продукції для активного відпочинку. Менш ніж через рік, а саме навесні 98-го компанія представила свою першу лінійку. Туди увійшла продукція для гірського туризму, альпінізму, гірськолижного спорту та кемпінгу. Реалізацію даної продукції проводили в мережі роздрібних магазинів Декатлон.

З самого початку творці бренду визначили три основних критерії в своїй роботі:

  • Продукція повинна бути сучасною і технологічно прогресивною
  • Продукція Quechua повинна бути доступною
  • Всі вироби бренду Quechua зобов'язані бути екологічно чистими


Розвиток

Після впровадження цих ідей в життя, бренд показав різку динаміку зростання. Вже через 5 років в 2002 році Quechua потрапили в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку на природі.

Слідом за такими успіхами бренд став упізнаваним і почав привертати увагу знаменитостей.

У 2006 році бренд Quechua представив намет 2 seconds tent з яким переміг в міжнародному конкурсі дизайну IF Design Awards. Ця інноваційна розробка дозволяла зібрати намет «в повітрі» за 2 секунди.



Після цього були нові моделі наметів і спорядження, які також стали популярними.

У 2007 році Quechua виповнилося 10 років. В цьому ж році компанія представила новий бренд Wedze, який спеціалізується на продукції для гірськолижного спорту.

Сучасність

Головний офіс і центр розробки прототипів продукції розташовується біля підніжжя гори Монблан. Тут проектується, розробляються і тестуються зразки всієї продукції. До того ж, центр дизайну можна відвідувати всім бажаючим хто хоче побачити процес створення продуктів Quechua, Wedze, Simond.

Quechua як і раніше входить в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку (по товарообігу). У лінійці компанії представлені взуття, одяг, посуд, різне спорядження.



599 грн

Історія

Бренд Quechua з'явився на світ в 1997 році у Франції. Все почалося в містечку Салланш, де невелика компанія ентузіастів взялася за розробку продукції для активного відпочинку. Менш ніж через рік, а саме навесні 98-го компанія представила свою першу лінійку. Туди увійшла продукція для гірського туризму, альпінізму, гірськолижного спорту та кемпінгу. Реалізацію даної продукції проводили в мережі роздрібних магазинів Декатлон.

З самого початку творці бренду визначили три основних критерії в своїй роботі:

  • Продукція повинна бути сучасною і технологічно прогресивною
  • Продукція Quechua повинна бути доступною
  • Всі вироби бренду Quechua зобов'язані бути екологічно чистими


Розвиток

Після впровадження цих ідей в життя, бренд показав різку динаміку зростання. Вже через 5 років в 2002 році Quechua потрапили в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку на природі.

Слідом за такими успіхами бренд став упізнаваним і почав привертати увагу знаменитостей.

У 2006 році бренд Quechua представив намет 2 seconds tent з яким переміг в міжнародному конкурсі дизайну IF Design Awards. Ця інноваційна розробка дозволяла зібрати намет «в повітрі» за 2 секунди.



Після цього були нові моделі наметів і спорядження, які також стали популярними.

У 2007 році Quechua виповнилося 10 років. В цьому ж році компанія представила новий бренд Wedze, який спеціалізується на продукції для гірськолижного спорту.

Сучасність

Головний офіс і центр розробки прототипів продукції розташовується біля підніжжя гори Монблан. Тут проектується, розробляються і тестуються зразки всієї продукції. До того ж, центр дизайну можна відвідувати всім бажаючим хто хоче побачити процес створення продуктів Quechua, Wedze, Simond.

Quechua як і раніше входить в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку (по товарообігу). У лінійці компанії представлені взуття, одяг, посуд, різне спорядження.



2 449 грн

Історія

Бренд Quechua з'явився на світ в 1997 році у Франції. Все почалося в містечку Салланш, де невелика компанія ентузіастів взялася за розробку продукції для активного відпочинку. Менш ніж через рік, а саме навесні 98-го компанія представила свою першу лінійку. Туди увійшла продукція для гірського туризму, альпінізму, гірськолижного спорту та кемпінгу. Реалізацію даної продукції проводили в мережі роздрібних магазинів Декатлон.

З самого початку творці бренду визначили три основних критерії в своїй роботі:

  • Продукція повинна бути сучасною і технологічно прогресивною
  • Продукція Quechua повинна бути доступною
  • Всі вироби бренду Quechua зобов'язані бути екологічно чистими


Розвиток

Після впровадження цих ідей в життя, бренд показав різку динаміку зростання. Вже через 5 років в 2002 році Quechua потрапили в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку на природі.

Слідом за такими успіхами бренд став упізнаваним і почав привертати увагу знаменитостей.

У 2006 році бренд Quechua представив намет 2 seconds tent з яким переміг в міжнародному конкурсі дизайну IF Design Awards. Ця інноваційна розробка дозволяла зібрати намет «в повітрі» за 2 секунди.



Після цього були нові моделі наметів і спорядження, які також стали популярними.

У 2007 році Quechua виповнилося 10 років. В цьому ж році компанія представила новий бренд Wedze, який спеціалізується на продукції для гірськолижного спорту.

Сучасність

Головний офіс і центр розробки прототипів продукції розташовується біля підніжжя гори Монблан. Тут проектується, розробляються і тестуються зразки всієї продукції. До того ж, центр дизайну можна відвідувати всім бажаючим хто хоче побачити процес створення продуктів Quechua, Wedze, Simond.

Quechua як і раніше входить в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку (по товарообігу). У лінійці компанії представлені взуття, одяг, посуд, різне спорядження.



1 642 грн

Історія

Бренд Quechua з'явився на світ в 1997 році у Франції. Все почалося в містечку Салланш, де невелика компанія ентузіастів взялася за розробку продукції для активного відпочинку. Менш ніж через рік, а саме навесні 98-го компанія представила свою першу лінійку. Туди увійшла продукція для гірського туризму, альпінізму, гірськолижного спорту та кемпінгу. Реалізацію даної продукції проводили в мережі роздрібних магазинів Декатлон.

З самого початку творці бренду визначили три основних критерії в своїй роботі:

  • Продукція повинна бути сучасною і технологічно прогресивною
  • Продукція Quechua повинна бути доступною
  • Всі вироби бренду Quechua зобов'язані бути екологічно чистими


Розвиток

Після впровадження цих ідей в життя, бренд показав різку динаміку зростання. Вже через 5 років в 2002 році Quechua потрапили в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку на природі.

Слідом за такими успіхами бренд став упізнаваним і почав привертати увагу знаменитостей.

У 2006 році бренд Quechua представив намет 2 seconds tent з яким переміг в міжнародному конкурсі дизайну IF Design Awards. Ця інноваційна розробка дозволяла зібрати намет «в повітрі» за 2 секунди.



Після цього були нові моделі наметів і спорядження, які також стали популярними.

У 2007 році Quechua виповнилося 10 років. В цьому ж році компанія представила новий бренд Wedze, який спеціалізується на продукції для гірськолижного спорту.

Сучасність

Головний офіс і центр розробки прототипів продукції розташовується біля підніжжя гори Монблан. Тут проектується, розробляються і тестуються зразки всієї продукції. До того ж, центр дизайну можна відвідувати всім бажаючим хто хоче побачити процес створення продуктів Quechua, Wedze, Simond.

Quechua як і раніше входить в п'ятірку найбільших виробників товарів для активного відпочинку (по товарообігу). У лінійці компанії представлені взуття, одяг, посуд, різне спорядження.



1 669 грн